maanantai 3. maaliskuuta 2014

Askel kevenee

Tänään kävin juoksemassa ja askel oli niin kevyt ja kepeä että oli taas oikein ilo juosta! Oliskohan osasyynä se että olin päivällä fysioterapeutilla, hän "käsitteli" selkää tällä kertaa. Ilmeisesti selästä nyt on nämä kaikki oireet lonkissa ja reiden jumitus lähtöisin. Rupeaa olemaan tämä akka pian huippukunnossa, olen vuoronperään nyt ollut sekä fyssarin että osteopaatin käsittelyssä!
Juoksukelit on kyllä olleet jo tosi keväiset, lunta ei näy kuin palanen siellä täällä. Talvitossut olen jo aikaa sitten laittanut kaapin perukoille.
Sunnuntaiaamulla kun linnut lauloi tuli oikein keväinen fiilis!


Juoksumaisemia 2.3.2014. Talvesta ei tietoakaan!


 Viime viikko oli taas tosi aktiivinen, on juostu, pelattu sulkapalloa..olin jopa kahvakuulassa mikä oli sitten aivan upeaa, vedettiin kahdella kuulalla. Tunnilla hiki virtasi ja reidet tutisi, mahtavaa!
Lepopäivä pidettiin välissä ja taas mentiin, pilatesta  ja sulkapalloa ja juoksua ja kuntopiiriä...ja juoksua...

Viikonloppuna piti piipahtaa mökillä saaressa mutta jäin kyllä suosisti rannalle, sen verran hurjannäköistä jäätikköä oli. Jäätä kyllä oli tarpeeksi, 30 senttiä.

Kyllä tuolla kulkijoita oli...

Kunnon jääkimpale, pitäisi kestää..

Minä en kyllä kovin pitkäle rannasta uskaltanut...

Tulipa tuossa tehtyä käsitöitäkin välillä, olin työväenopiston Nipsukukkarokurssilla! Kävi nyt vaan hassusti että mukanani ollut liima ei sitten ollutkaan ihan hyvä vaihtoehto. Ostin kyllä jo uuden liimatuubin ja pian rupeaa kukkaroita pukkaamaan..

Herkuton helmikuu loppui. Hieman maistelin herkkuja mutta nyt jatkuu Myös Maaliskuu, ehkä huomenna
maistellaan laskiaispullaa, on meinaan laskiaistiistai.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti